Büyükada’yı Pedalladık

09.09.2017

Bisiklet sever Arkaslılar hafta sonu Büyükada’da bir araya geldi ve keyifli bir günü bisiklet üzerinde paylaştılar...

9 Eylül Cumartesi günü güzel bir İstanbul sabahına açtık gözlerimizi. 8.45 sularında Kabataş’tan hareket eden teknemiz Kadıköy’e uğradıktan sonra Büyükada’ya doğru yol aldı. Kahvaltılarımızı teknede hep birlikte yaptık ve deniz havasında demli çaylarımızı yudumladık. Tatlı sohbetler eşliğinde, tur boyunca işimize yarayacak çok önemli bilgileri öğrenirken yaklaşık 45 dakikalık yolculuktan sonra Büyükada’ya vardık.

40 kişilik grubumuzla Büyükada’ya ayak bastığımızda sabahın ağırlığını tamamen üzerimizden atmıştık. Bisikletlerimizi aldık, kasklarımızı taktık, artık tur için hazırdık ve ilk olarak Nizam Yokuşu’na doğru pedallamaya başladık.

Büyükada’nın tarihi sokakları ve evleri arasında ilerlerken fotoğraf molaları ile hem günü ölümsüzleştirdik hem de gücümüzü dengeli kullanmaya çalıştık. Nizam Yokuşu’nun sonundaki Luna Park Meydanı’na vardığımızda doğanın esrarengiz gücü yorgunluğumuzu bastırıyordu. Mola yerimiz olan Club Mavi ise muhteşem manzarasıyla karşıladı bizi...

Kaybolan Enerjimizi Geri Topladık
Leziz ikramlarla turun ilk etabında harcadığımız enerjimizi tekrar geri kazandık. Hamak ve çay keyfi, eğlenceli yarışmaların ardından yine yola koyulduk. Adanın az görülen doğası eşliğinde 16 kilometrelik büyük turu tamamlamayı başardık.

Turun sonunda ellerimizde külahlarımızla hep birlikte iskeleye yürüdük. Demir alan teknemiz bizi evlerimize doğru götürürken tatlı bir yorgunluk hepimizin üzerine çökmüştü...

Büyükada’nın derinliklerini bisikletlerimizle keşfettiğimiz gün geride güzel anılar bıraktı bize…

Tura ilgi gösteren tüm katılımcılarımıza çok teşekkür ediyoruz.